Bo każdy silnik po dodaniu turbiny robi się świetny :diabelski_usmiech. To tak jak silnik 1,9SDI w grupie VW był niezły ale po dodaniu turbo stał się legendarny.
Moim zdaniem to udane silniki podniosłem tylko twierdzenie z innego wątku.
Poza kwestią TFSI i TSI ciekawi mnie sprawa dlaczego grupa VW produkuje dwa rodzaje silników:
1,8 TSI 160 KM w Skodzie ale 1,8 TSI 120 KM w Audi
i równocześnie
1,4 TSI 122 KM i 1,4 TSI 160 KM w VW.
Z czego to może wynikać, bardziej prestiżowe Audi dostało 1,8 a mniej prestiżowe VW 1,4? Ciekawe czy poza pojemnością silnika 1,4 i 1,8 to ta sama konstrukcja?
Jeżeli ta sama to nie ma co się martwić o kłopoty z nowym 1,4 TSI w Skodzie ponieważ bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach.
Moim zdaniem to udane silniki podniosłem tylko twierdzenie z innego wątku.
Może inaczej - To nie to, ze silniki są nieudane, w sensie awaryjnie, itd. Ale po prostu nie zrobiły szału.
VW mocno jest reklamował jakby to miał być jakiś przełom, a generalnie skończyło sie na rozczarowaniu mierzonym w postaci przeciętnej sprzedaży.
Komentarz